محتوای خبری معاونت غذا و دارو

برگزاری جلسه پیگیری روند پیشرفت تفویض اختیارات معاونت غذا و دارو به شبکه‌های بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه

جلسه پیگیری روند پیشرفت تفویض اختیارات معاونت غذا و دارو و بررسی چالش‌های مرتبط گشت‌های مشترک با شبکه‌های بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه با حضور معاون غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ جلسه پیگیری روند پیشرفت تفویض اختیارات معاونت غذا و دارو و بررسی چالش‌های مرتبط گشت‌های مشترک با شبکه‌های بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر منان حاجی محمودی، معاون غذا و دارو؛ دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرری؛ دکتر محمدرضا سلمانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو روز سه‌شنبه 16 مهر 98 در محل دفتر معاون غذا و دارو برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر حاجی محمودی ضمن خیرمقدم به حاضرین در خصوص شفاف‌سازی تفویض اختیارات بازرسی‌ها مطالبی را عنوان کرد و در خصوص چک‌لیست‌های مشترک برای بازرسی از عطاری‌ها، انبارها و باشگاه‌های ورزشی بحث و تبادل‌نظر شد.
در ادامه حاضرین در جلسه مشکلات، راه‌کارها، نظرات و پیشنهاد‌ها خود را در خصوص تفویض اختیار بازرسی‌ها ارائه دادند.
توضیح اینکه معاون غذا و دارو دانشگاه به جمع‌بندی موارد مطرح‌شده پرداخت و مقرر شد مکاتبات در حوزه داروخانه‌ها از مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد مخدر به شبکه‌های بهداشت و درمان و متقابلاً تمامی مکاتبات و اخطارهای صادره از شبکه‌های بهداشت و درمان برای اطلاع به معاونت غذا و دارو رونوشت زده شود. بازرسان شبکه بهداشت سامانه قاچاق را بارگذاری کنند، فرم مربوط به انبارها و آمار مربوط به تعداد انبارها و عطاری‌های تحت پوشش به‌روزرسانی شود، امکان دسترسی به سامانه آیداتیس برای مراکز ترک اعتیاد پیگیری شود و شبکه بهداشت و درمان شهرری به‌صورت مستقل از مراکز تحت پوشش بازرسی کند.
در پایان دکتر حاجی محمودی از حضور مدیران شبکه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو در جلسه تشکر کرد.
خبرنگار: سمیه رنجبر
عکاس: مرتضی ابراهیمی 

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر