محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه

برگزاری جلسه کارگاه آموزشی برچسب ره‌گیری سلامت و اصالت کالا، تشخیص کالاهای وارداتی اصیل از قاچاق

جلسه آموزشی کارگاه برچسب ره‌گیری سلامت و اصالت کالا، تشخیص کالاهای وارداتی اصیل از قاچاق در سالن هگمتانه نمایشگاه ایران کازمیتکا هتل المپیک توسط معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، جلسه آموزشی به‌صورت کارگاهی درزمینه مقررات مربوط به مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، کنترل برچسب اصالت و سلامت کالا و همچنین روش‌های تشخیص کالاهای وارداتی اصیل از قاچاق توسط مهندس ساسان قربانی کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در سالن هگمتانه نمایشگاه ایران کازماتیکا هتل المپیک در 5 دی 98 به مدت 3 ساعت برگزار شد.
در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولان فنی، عرضه‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی و کارشناسان سازمان ها و دستگاه‌های نظارتی حضور داشتند پس از ارائه مطالب آموزشی مهندس ساسان قربانی و مهندس کسری مؤمنیان کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی نسبت به آموزش نصب نرم‌افزار TTAC به روی گوشی‌های تلفن همراه حاضرین اقدام کردند.
در ادمه پس از توزیع کالاهای آرایشی و بهداشتی در میان حاضرین، انجام تست اصالت قاچاق بودن محصولات به‌صورت کارگاهی انجام شد تا حاضرین به شکل عملی بتوانند نسبت به روش‌های تشخیص کالاهای وارداتی اصیل از قاچاق اقدام کنند.
خبرنگار: خدیجه آب پر
عکس: مرتضی ابراهیمی

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر