محتوای خبری معاونت غذا و دارو

برگزاری سومین جلسه تحکیم جایگاه داروساز در معاونت غذا و دارو

جلسه‌ای باهدف تعریف جایگاه دکتر داروساز و مشکلاتی که در خصوص دریافت حق فنی وجود دارد در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، جلسه‌ای در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران مبنی بر تعریف جایگاه داروساز و مشکلاتی که در خصوص دریافت حق فنی و نحوه رفع آن وجود دارد در تاریخ 29 اردیبهشت 95 در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.
دکتر حاجی محمودی در ابتدای جلسه توضیحاتی اجمالی پیرامون جلسات گذشته و کارهای انجام‌گرفته ارائه و به محورهای اصلی که باید به آن‌ها پرداخته شود اشاره کرد؛ که این محورها شامل بعد قانونی و حقوقی و بررسی دیدگاه سایر کشورها به داروساز و جایگاه ایشان در آن کشورها و نحوه پررنگ کردن جنبه‌های آکادمیک و تحقیقاتی در خصوص رشته‌ی داروسازی بود.
در ادامه دکتر سالارمند در خصوص کارهایی که برای تعریف جایگاه داروساز در سایر کشورها انجام‌شده است پرداخت و افزود: باید به این موضوع توجه نمود که مهم‌ترین تفاوت داروسازان و داروخانه‌های کشورمان با سایر کشورها چیست؟ همچنین به اهمیت بررسی تعریف جایگاه و استفاده از پتانسیل داروسازان در جامعه که چه منافعی دارد و نبود آن چه مضراتی ممکن است داشته باشد اشاره کرد و در ادامه شرایط کشورهای اروپایی در این خصوص بیان شد.
در این جلسه حاضرین به بررسی نظرات دکتر سالارمند و ارائه راه‌کارهای مناسب پرداختند.
توضیح اینکه این جلسه با حضور دکتر حاجی محمودی معاون غذا و دارو، دکتر حسین زاده اردکانی مدیر اداره نظارت بر دارو و مخدر معاونت غذا و دارو، دکتر شاه وردی، دکتر امین زاده، دکتر قاضی شیراز، دکتر سالارمند، دکتر رستمی و دکتر عطایی برگزار شد./ق

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *