محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه

برگزاری سومین جلسه کمیته پیگیری شیوه نامه مبارزه با قاچاق مواد خوراکی و آشامیدنی

سومین جلسه کمیته شیوه نامه مبارزه با قاچاق مواد خوراکی و آشامیدنی باهدف مبارزه با قاچاق اقلام سلامت‌محور، حمایت از کالای ایرانی و آموزش برچسب اصالت کالا در معاونت غذا و دارو تهران برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ سومین جلسه کمیته شیوه‌نامه مبارزه با قاچاق مواد خوراکی و آشامیدنی به‌منظور پیگیری مصوبات جلسات گذشته با حضور دکتر نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف تهران و مدیر داخلی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای 9 مهر 97 در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو تهران برگزار شد.
در این جلسه دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاون غذا و دارو تهران، توضیحاتی در خصوص مصوبات جلسه گذشته در رابطه با مصوبات سومین جلسه با اعضای هیئت امنای بازار، در خصوص برگزاری دوره های آموزش اقلام سلامت محور ویژه اصناف با محوریت دانشگاه های علوم پزشکی، هماهنگی و تعامل دانشگاه های علوم پزشکی و اتاق اصناف به منظور رفع مشکلات دریافت گواهی بهداشت، آخرین اقدامات انجام شده جهت آموزش اعضا اتحادیه کشوری در فروشگاه های زنجیره ای و  ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص بازدید از مراکز سطح عرضه اقلام خوراکی و آشامیدنی ارائه داد و حاضرین در جلسه راهکارهای خود را در این خصوص اعلام کردند.
در ادامه مصوب شد از اواسط مهر ماه سال جاری آموزش اصناف در اتاق اصناف تهران با محوریت دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران صورت پذیرد.
همچنین بازدید از فروشگاه های زنجیره ای تهران در قالب گشت های مشترک با هماهنگی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شود.
ضمنا مقرر شد استانداری تهران در خصوص فروشگاه های عرضه مکمل قاچاق مقدمات کار را فراهم نموده و برای اجرا به دانشگاه های علوم پزشکی ارسال کند.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر