محتوای خبری معاونت غذا و دارو

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی

آئین تکریم مهندس زینب آقامحسنی و معارفه مهندس محسن کاظمیان به‌عنوان مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، این مراسم با حضور دکتر جلال غفارزاده معاون غذا و دارو، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو روز سه شنبه 24 آبان 1401 انجام شد.
در این مراسم دکتر غفارزاده، ضمن خیرمقدم به حاضرین از زحمات مهندس زینب آقامحسنی در عرصه نظام سلامت و در حوزه نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی که موجبات ارتقاء سلامت جامعه را فراهم آورده است، قدردانی کرد.
معاون غذا و دارو گفت: این تودیع به عنوان تغییر مدیریتی برای تحولات است و تحولات بیشتری بایستی صورت پذیرد.
وی در ادامه از مهندس کاظمیان برای قبول این مسئولیت تشکر کرد.
در این مراسم مهندس آقا محسنی گفت: این دوران فرصتی بود تا در خدمت همکاران باشم.
وی افزود: اینگونه راهنمایی شده ام که طوری زندگی کن که گویی امروز آخرین روز زندگی است و از طرفی طوری زندگی کن که تا آخر خواهی بود که برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.
آقا محسنی در ادامه ضمن تبریک انتخاب مهندس کاظمیان و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت: من نیز کمافی السابق در خدمت مردم، مملکت و نظام هستم و اقداماتی که در حوزه غذا انجام شده است با همدلی، همراهی و به صورت تیمی بوده و حاصل تلاش همه همکاران بوده است.
در ادامه مهندس کاظمیان گفت: این مسئولیت در ما تعهدی ایجاد می کند که هر چه توان و تجربه داریم در صحنه بیاوریم و طوری عمل کنیم که وقتی مسئولیت تمام شد سربلند باشیم.
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی افزود: راهنمایی های دکتر غفارزاده در این عرصه چراغ  راه ماست.
وی در ادامه از اعضای جلسه تشکر و قدردانی کرد و گفت: امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل با سایر واحدهای معاونت در انجام امور محوله موفق باشیم.
در پایان حاضرین در جلسه نیز برای مدیران جدید و پیشین آرزوی موفقیت و سلامتی و سرافرازی کردند.

سمیه رنجبر
تهیه کننده:

سمیه رنجبر

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *