محتوای خبری معاونت غذا و دارو

برگزاری کارگروه پایش و ارزیابی فرآورده‌های طب سنتی سراسر کشور

به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران و در راستای تجهیز آزمایشگاه‌های معاونت غذا و دارو در جهت کنترل کیفیت فرآورده‌ها در سطح عرضه و تولیدات کارخانه‌ها، کارگاه پایش و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سراسر کشور برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، صبح روز 20 فروردین 96 کارگروه پایش و ارزیابی فرآورده‌های فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سراسر کشور در خصوص جمع بندی توانمند سازی های آزمایشگاههای رفرانس و لیست آزمایشگاه های همکار در محل سالن شورای معاونت برگزار شد.
در این کارگاه، امکانات آزمایشگاهی معاونت غذا و دارو درزمینهٔ کنترل میکروبی و کنترل فیزیکو شیمایی مورد ارزیابی قرار گرفت.
همچنین مقرر شد چهار زیر گروه در حوزه کنترل میکروبی، فیزیکو شیمیایی و کنترل و بررسی مستندات بازرسیهای و GLP کارخانه‌ها در حوزه‌های مختلف تشکیل شود و آزمایشگاه‌های همکار در حوزه فراورده‌های طبیعی و مکمل معرفی شوند.
توضیح اینکه این جلسه با حضور دکتر پروین مجدی نسب مسئول واحد طبیعی سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو، دکتر باقر زاده رئیس اداره ارتقاء کیفیت و امور استان‌های اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، دکتر سهیلا حق گو رئیس آزمایشگاه‌های مرجع کنترل داروهای گیاهی و مکمل‌های سازمان غذا و دارو، دکتر هما مهدی پور عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و آزمایشگاه همکار، دکتر خسروی رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌های فارس و جمعی از مسئولین آزمایشگاه سراسر کشور باهدف یکسان‌سازی و با تعریف و دستورالعمل‌های مورد تأیید آزمایشگاه برگزار شد.

 

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر