محتوای خبری معاونت غذا و دارو

تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و بیعت با رهبری

هم‌زمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل‌ویک مین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مدیران و کارشناسان معاونت در مرقد امام خمینی (ره) حضور یافتند.

عکس گالری
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، هم‌زمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل‌ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور  دکتر محمد حسین پور غریب معاون دانشجویی دانشگاه، دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت،کارشناسان و کارکنان در کنار سایر دانشگاه‌ها روز دوشنبه 14 بهمن 98 در مرقد مطهر امام عظیم‌الشأن ملت ایران حضور یافتند و با قرائت نماز و قرآن یاد آن عزیز سفرکرده را گرامی داشتند و بر پایبندی خود برای تحقق آرمان‌های بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.
در این مراسم که با نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران  انجام شد، شرکت‌کنندگان پس از قرائت زیارت امام خمینی (ره) و فاتحه، به روح بلند امام خمینی (ره) و دیگر بزرگانی که در کنار امام (ره) آرمیده‌اند، درود فرستادند.
در حاشیه این مراسم مشاور اجرایی معاونت گفت: امام خمینی (ره) نماد کامل ایمان به خدا و اعتماد به مردم بود. امام راحل با توکل و ایمان مثال‌زدنی خود به خداوند، پای به عرصه مبارزه با طاغوت گذاشت و همواره به مردم اعتقاد کامل داشت.
خبرنگار:خدیجه آب پر
عکاس: مرتضی ابراهیمی

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر