محتوای خبری معاونت غذا و دارو

تشکیل جلسه شورای فرهنگی ساختمان شماره 2 در معاونت غذا و دارو

دومین جلسه شورای فرهنگی ساختمان شماره 2 در سال 95 با حضوردکتر باقرزاده مدیرامور فرهنگی دانشگاه و دکتر حاجی محمودی معاون غذا و دارو، در سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس

دومین جلسه شورای فرهنگی ساختمان شماره 2 در سال 95 با حضوردکتر باقرزاده مدیرامور فرهنگی دانشگاه، دکتر حاجی محمودی معاون غذا و دارو و حجت الاسلام عابدی امام جماعت ساختمان شماره 2، دکتر نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو و نمایندگان ادارات مستقر در ساختمان شماره 2 دانشگاه در سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.
دکتر نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو جلسه را با خوش آمد گویی و خیر مقدم به حاضرین و تبریک اعیاد شعبانیه  آغاز نمود و در ادامه حجت الاسلام عابدی امام جماعت ساختمان شماره 2 ضمن تبریک اعیاد شعبانیه صحبت های خود را با جمله ای زیبا از امام حسین (ع) که می فرمایند" صدق و راستی عزت است و کذب و دروغ ناتوانی " آغاز کرد.
وی با اشاره به نکته مهمی که در این حدیث نهفته است گفت: امام حسین (ع)  کذب و دروغ را که در مقابل صدق و راستی است ذلت معرفی ننمودند و از آن به عنوان خصلت افراد ناتوان و با اعتماد به نفس پایین نام برده اند.
وی تاکید داشت که با الهام گرفتن از این احادیث می توان به امور فرهنگی رونق داد.
در ادامه دکتر نجاریان به ارائه گزارش عملکرد فرهنگی معاونت غذا و دارو و ساختمان شماره 2 درسال گذشته پرداخته و تاکید کرد: معاونت غذا و دارو با تکیه بر این مهم که سلامت اجتماعی در گرو حضور افراد سالم درآن جامعه است و قسمت اعظم سلامتی با مصرف کالاهای سالم حاصل می شود؛  تعداد زیادی از فعالیت های فرهنگی  خود را در این چارچوب قرار داده وبا محوریت فرهنگسازی در زمینه مصرف کالاهای سلامت محور با اصالت و سالم فعالیت می کند.
وی افزود: معاونت غذا و دارو با این ابزار به مبارزه با تهاجم فرهنگی که یکی از نمونه های بارز آن مصرف کالاهای سلامت محور قاچاق می باشد؛ رفته است و از هرفرصتی مانند همایش ها و نمایشگاهها و... به اشاعه فرهنگ صحیح مصرف مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ....می پردازد.
وی در ادامه گفت: یکی از رسالت های مهم ما این است که بگوییم خارجی بودن یک کالا دلیل بر برتر و بهتر بودن آن نیست بلکه سالم بودن آن اهمیت دارد و هدف ارتقا آگاهی و نگرش مردم وعمل به پیام امسال مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" در خصوص مصرف کالاهای ساخت داخل کشور است که تحت نظارت وکنترل تولید می شوند.
حجت الاسلام عابدی در ادامه جلسه به نوآوری های انجام یافته در حیطه فرهنگی ساختمان شماره 2 اشاره کرد و گفت: ما در مناسبت های مختلف از افراد خبره و توانمند حاضر در مجموعه دانشگاهی برای ایراد سخنرانی و استفاده از تجربیات علمی و معنوی آنها بهره مند می شویم که این سبک برنامه از ابتدای سال 1394 آغاز شده و کماکان ادامه دارد.
شرکت کنندگان درادامه جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای هرچه بهتر شدن اقدامات فرهنگی مجموعه ساختمان شماره 2 پرداخته و بحث و تبادل نظر نمودند.
دکتر حاجی محمودی در ادامه ضمن تشکر از اعضا، به هدف اصلی جلسه که تعیین مسئول فرهنگی ساختمان شماره 2 به صورت منسجم و قانونی بود پرداخته  و ضمن تاکید بر خود جوش بودن اکثر فعالیت های فرهنگی انجام یافته در این مجموعه به منظور بالاتر رفتن کیفیت برنامه های فرهنگی بر لزوم تعریف ساختار قانونی برای شورای فرهنگی تاکید نمود. همچنین در این خصوص رایزنی های لازم انجام گردید و مقرر شد نتیجه نهایی در اسرع وقت به اطلاع اعضا رسانده شود./ق

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *