محتوای خبری معاونت غذا و دارو

تشکیل سومین کمیسیون فنی و قانونی سال 95 در معاونت غذا و دارو

جلسه‌ای باهدف بررسی نقشه، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، صدور پروانه ساخت، اتخاذ تصمیم و ... در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، دکتر تهمینه اکبر زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دبیر کمیسیون؛ هدف از برگزاری این جلسه را صدور پروانه‌های ساخت و تعیین تکلیف در خصوص موارد مطرح‌شده دانست و به همراه سایر اعضا کمیته به بررسی پرونده‌ها پرداخت.

در این نشست که باهدف صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها برگزار شد؛ شانزده مورد صدورپروانه ساخت مطرح و موافقت شد.
همچنین در خصوص سه مورد مسئول فنی موافقت گردید. از چهار مورد نقشه کارخانه که مطرح شد دو مورد تایید و مقرر شد دو مورد مجددا بررسی شود.
با تمدید یک مورد پروانه مسئول فنی واردات موافقت شد. دو مورد تغییر شیفت پروانه مسئول فنی مطرح و مورد موافقت قرار گرفت. همچنین با یک مورد صدور پروانه بهره برداری، یک مورد صدور مجوز مشاغل خانگی، دو مورد تمدید شناسه نظارت کارگاهی و دو مورد اصلاح پروانه بهره برداری موافقت گردید. در ادامه یک مورد پروانه شناسه نظارت نیز ابطال شد.  

توضیح اینکه کمیسیون بررسی و صدور پروانه‌های بهداشتی واحدهای تحت پوشش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران  15 اردیبهشت با حضور دکتر تهمینه اکبر زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی، دکتر محسن امینی مدیر آزمایشگاه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اعضای کمیسیون در سالن شورا معاونت غذا و دارو برگزار شد./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *