محتوای خبری معاونت غذا و دارو

تشکیل ششمین جلسه کمیسیون فنی و قانونی در معاونت غذا و دارو

جلسه‌ای باهدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر تهمینه اکبر زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دبیر کمیسیون؛ هدف از برگزاری این جلسه را صدور پروانه‌های ساخت و تعیین تکلیف در خصوص موارد مطرح‌شده دانست و به همراه سایر اعضا کمیته به بررسی پرونده‌ها پرداخت.
در این نشست که باهدف صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها برگزارشد؛ با دوازده مورد صدور پروانه ساخت مطرح و موافقت شد.
همچنین با یک مورد صدور پروانه مسئول فنی، دو مورد شناسه نظارت کارگاهی موافقت گردید. با یک مورد پروانه مشاغل خانگی مخالفت شد، یک مورد اصلاح پروانه بهره‌برداری مطرح و مورد موافقت قرار گرفت؛ و در درخصوص هفت فقره پرونده عدم انطباق تصمیم‌گیری شد.
توضیح اینکه کمیسیون بررسی و صدور پروانه‌های بهداشتی و عدم انطباق واحدهای تحت پوشش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران 8 خرداد 95 با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، دکتر تهمینه اکبر زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی،دکتر امینی مدیر آزمایشگاه مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دارو و اعضای کمیسیون در محل دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد./ق

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر