محتوای خبری معاونت غذا و دارو

با حضور معاون غذا و دارو تهران برگزار شد:

تقدیر از تیم والیبال معاونت غذا و دارو تهران به مناسبت کسب جام اخلاق در مسابقات جام لیله القدر

دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه از اعضای تیم والیبال این معاونت غذا و دارو برای کسب جام اخلاق در مسابقات جام لیله القدر با اهدای لوح و هدیه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو تهران، معاون غذا و دارو دانشگاه روز یکشنبه 5 شهریور 96 در مراسمی از اعضای تیم والیبال معاونت غذا و دارو تهران به مناسبت کسب جام تیم اخلاق  و رتبه چهارم در مسابقات جام لیله القدر با اهداء لوح و هدیه تقدیر کرد.
دکتر منان حاجی محمودی گفت: اينكه يك تيم به موفقيت دست پيدا مي‌كند نشان از كار تيمي و انسجام گروهي دارد و بايد علاوه بر تبریک براي كسب مقام يا مدال به خاطر تيم بودن از كاركنان ورزشكار تقدير كرد.
وی همچنین: توجه به ورزش و توسعه آن در بين همکاران معاونت غذا و دارو را از اولويت‌هاي این مجموعه عنوان كرد و گفت: توسعه كار تيمي در قالب فعاليت ورزشي موجب نشاط و آزاد شدن انرژي بيشتر در مجموعه است و گسترش آن به همه كاركنان توصيه مي‌شود.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران با تقدير از تيم والیبال معاونت غذا و دارو براي كسب مقام‌هاي متعدد در مسابقات مختلف تاكيد كرد: مدیران معاونت غذا و دارو از مشوقان همكاران براي انجام ورزش به خصوص كار تيمي هستند و آمادگي خود را براي حمايت از موفقيت‌هاي بيشتر اعلام مي‌كنند./گ

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر