محتوای خبری معاونت غذا و دارو

تقدیر از کارمندان دختر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران

در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت آغاز دهه کرامت از کارمندان دختر در معاونت غذا و دارو تقدیر شد.

تقدیر از کارمندان دختر معاونت غذا و دارو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو صبح امروز 31 اردیبهشت 1402طی مراسمی از همکاران دختر به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) و روز دختر تقدیر و قدردانی شد.

کریمی مسئول روابط عمومی فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را به همه دختران نجیب ایران‌زمین به ویژه همکاران دختر محترم تبریک عرض نموده و گفت:دختران ایران زمین باید به خود افتخار کنند که ولادت حضرت معصومه(س)،به نام دختر نامگذاری شده است.

وی با اشاره به زیبایی روز دختر تصریح کرد: روز دختر از زیباترین روزهای سال است روزی که متعلق به مادران فردای ایران زمین می‌باشد و جایگاه زن در جامعه اسلامی یکی از نقش‌های برجسته جامعه بوده و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان، علی‌الخصوص مادران است.

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو با توجه به حدیث پیامبر اکرم (ص) که فرموده «خانه‌ای که در آن دختر باشد هر روز دوازده برکت و رحمت از آسمان به آن خانه ارزانی می‌شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی‌شود» اظهار داشت: خانواده در جامعه به انسان مفهوم داده و سلامت خانواده نیز مرهون بانوان فداکار است.

وی در ادامه گفت: دختر مظهر زیبایی و ظرافت پروردگار است و ما والدین باید سعی کنیم خانه و اجتماعی پر از آرامش برای این عزیزان بسازیم.

در پایان مراسم با اهدای گل ،هدیه  و شیرینی از همکاران دختر در معاونت غذا و دارو تقدیر و تشکر کرد.

 

پریسا کریمی
تهیه کننده:

پریسا کریمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *