محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به مناسبت روز حسابدار:

تقدیر معاون غذا و دارو داتشگاه علوم پزشکی تهران از کادر حسابداری معاونت غذا و دارو

دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه تهران به مناسبت 15 آذر (روز حسابدار) طی حکمی از کادر حسابداری معاونت غذا و دارو تقدیر و تشکر کرد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه تهران به مناسبت 15 آذر (روز حسابدار) طی حکمی از کادر حسابداری معاونت غذا و دارو  تقدیر و تشکر کرد.

در متن این حکم آمده است:

هر آن‌کس نکویی کند بر سزا            شود اجر بهتر مر او را عطا

 همکار  محترم حسابدار

سرکار خانم/ آقا

با تاییدات الهی و در پرتو الطاف حضرت حق در آستانه ١٥ آذر "روز حسابدار" قرار داریم. بی‌تردید این روز یادآور همگرایی و خردورزی جمعی و اعتلای نقش بی‌بدیل حسابداران در عرصه‌های مختلف اقتصادی، مالی، ذی‌حسابی و حسابرسی است و مهم‌ترین ره‌آورد این حرفه تخصصی را می‌توان در ایجاد هم‌افزایی ظرفیت‌های عرصه حسابداری جستجو کرد.

اینجانب در این روز فرخنده با گرامیداشت و تشکر از تلاش‌ها و خدمات خالصانه و خاضعانه تک‌تک همکاران محترم امور مالی و از باب حدیث شریف

" من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق "

جا دارد تا مراتب تقدیر و سپاس خود را از شما همکاران عزیز که درنهایت دقت و صحت نسبت به ارسال به‌موقع خدمات امور مالی مجموعه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران مشارکت می‌نماید به حضور اعلام داشته و از خداوند متعال سربلندی و موفقیت روزافزون شما مسئلت نمایم.

دکتر منان حاجی محمودی

معاون غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم