محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به همت معاونت غذا و دارو

جشن میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت آغاز دهه کرامت در نمازخانه ساختمان شماره دو برگزار شد

در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت آغاز دهه کرامت، مراسمی با حضور مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س)، 3 مرداد 96 با حضور دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا موسوی امام جماعت معاونت غذا و دارو و جمعی از کارکنان معاونت غذا و دارو در محل نمازخانه ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در این مراسم پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی امام جماعت معاونت غذا و دارو، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه‌(س)، در وصف زندگانی حضرت معصومه (س) با ذکر روایات و احادیث یاد و خاطره این روز را گرامی داشت.
وی تصریح کرد: هنوز ابعاد مختلفی از زندگی حضرت معصومه (س) ناشناخته باقی‌مانده و لازم است با استفاده از دهه کرامت، ابعاد مختلف زندگی این بانوی مکرمه توسط بانوان به‌ویژه دختران ایران اسلامی بامطالعه سیره عملی این بانوی بزرگوار، زندگی حضرت معصومه (س) را برای خود الگو قرار دهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی عنوان کرد: بانوان همکار می‌بایستی پاکی، وقار، عفت و معصومیت راازحضرت معصومه (س) یاد بگیرند و دختران ما باید در حفظ حجاب و شرافت خود و با بی‌اعتنایی به ترفندها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان درراستای توسعه و تعالی معنوی خود تلاش کرده و تمام این توطئه‌ها را خنثی‌سازی کنند.
گفتنی است به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، از نمازگزاران با شیرینی و آبمیوه پذیرائی شد.

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر