محتوای خبری معاونت غذا و دارو

جلسه آموزش نظارت و بازرسی از عطاریها در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

جلسه آموزش نظارت و بازرسی از عطاری ها با هدف آشنایی کارشناسان بازرسی از نحوه پرکردن چک لیست های بازرسی و برخورد با عطاریهای متخلف در در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

جلسه آموزش نظارت و بازرسی از عطاریها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، جلسه آموزش نظارت و بازرسی از عطاریها با حضور دکتر پروین مجدی نسب رئیس اداره امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل و کارشناسان دارویی واحد مکمل یکم مرداد ۱۴۰۲ در سالن شورا معاونت غذا و دارو برگزار شد.

در این جلسه دکتر مجدی نسب ضمن ارائه چک لیست ابلاغی از سوی سازمان غذا و دارو به کارشناسان بازرسی در خصوص نحوه بازرسی از عطاریها و کامل کردن چک لیست، درخصوص شناسایی اقلام غیر مجاز و قاچاق که در عطاریها موجود است توضیحاتی را به تفصیل ارائه کرد.

وی همچنین در خصوص بحث دخالت عطاریها در حوزه درمان، فروش انواع داروهای غیر مجاز و شرایط نگهداری مفردات در عطاریها با کارشناسان بازرسی در این جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

پریسا کریمی
تهیه کننده:

پریسا کریمی

تصاویر

جلسه آموزش نظارت و بازرسی از عطاریها برگزار شد جلسه آموزش نظارت و بازرسی از عطاریها برگزار شد جلسه آموزش نظارت و بازرسی از عطاریها برگزار شد جلسه آموزش نظارت و بازرسی از عطاریها برگزار شد جلسه آموزش نظارت و بازرسی از عطاریها برگزار شد جلسه آموزش نظارت و بازرسی از عطاریها برگزار شد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *