محتوای خبری معاونت غذا و دارو

جلسه بررسی و رفع مشکلات سامانه تی تک در معاونت غذا و دارو

جلسه بررسی و رفع مشکلات سامانه تی تک در معاونت غذا و دارو با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، این جلسه با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه، مدیران و کارشناسان مدیریت اداره نظارت بر امور دارویی و مخدر معاونت غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهیدبهشتی و نماینده ای از سازمان غذا و دارو روز دوشنبه 21 مهر 99 در محل سالن شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر حاجی محمودی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین هدف از برگزاری این جلسه را بررسی و رفع مشکلات مربوط به سامانه تی تک عنوان کرد.

در ادامه مهندس ممی زاده کارشناس سامانه ttac سازمان غذا و دارو به معرفی اطلاعات قابل دسترس و نحوه دسترسی به اطلاعات پخش ها در سامانه پرداخت.

وی عنوان کرد اگر از زنجیره تامین اطلاعات بخواهیم، باید سه کار انجام دهیم که عبارت است از ثبت اعضای زنجیره تامین، ثبت کالاهای مورد نظر و داشتن زبان مشترک.

مهندس ممی زاده در پروتکل مدیریت رخدادهای زنجیره تامین به بررسی لیست گزارش ها و نحوه گزارش گیری و معرفی اطلاعاتی که از طریق این سامانه دریافت کرد، پرداخت.

کارشناس سامانه ttac سازمان غذا و دارو در ادامه گزارش گردش کالا بررسی کرد و گفت: با این گزارشات می توان در زنجیره تامین میزان موجودی، خرید و فروش و نقل و انتقلات را تشخیص داد.

وی نمونه مکاتبات ارسال شده به شرکت ها در خصوص اطلاعات وارد شده، کیفیت ارسال ها و مشکلات موجود و خطاهای دریافتی در سامانه را به نمایش گذاشت.

همچنین گزارشی از شاخص رتبه بندی در نحوه ارسال اطلاعات بر اساس نام شرکت، شاخص رتبه و آخرین تاریخ اتصال به سامانه به صورت دو هفته یکبار ارائه کرد.

در پایان حاضرین در جلسه مشکلات و نقطه نظرات خود را در خصوص موارد مطرح شده، انتظارات از سامانه TTAC و پیشنهادات برای بهبود سامانه را عنوان کردند.  

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

الهام کاظمی

الهام کاظمی

99/07/29 - 00:11

با سلام ضمن تشکر از همکاران محترم متاسفانه نرم افزار ttac برای ios همچنان غیر قابل نصب می باشد و نشخه تحت وب نیز فقط دو بار اجازه سرچ و بررسی را به کاربر میدهد و همچنین اطلاعات آن در خصوص موجوری داروهای کمیاب در داروخانه ها بخصوص انسولین در اکثرا موارد اشتباه می باشد. سپاس

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *