محتوای خبری معاونت غذا و دارو

جلسه شورای فرهنگی معاونت غذا و دارو برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی ساختمان شماره دو، باهدف ارائه گزارش عملکرد شش‌ماهه سال 95 و برنامه‌ریزی جهت شش ماه دوم برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر حاجی محمودی معاون غذا و دارو، رئیس شورای فرهنگی ساختمان شماره دو، حجت‌الاسلام زنده‌دل و سایر اعضا در 18 آبان 95 در سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.
در ابتدای جلسه، دکتر ابوالفضل نجاریان ضمن خیرمقدم و تشکر به بررسی عملکرد فرهنگی شش‌ماهه اول سال 95 و مناسب‌های ماه صفر پرداخت و خلاصه‌ای از مباحث و مصوبات برنامه‌های فرهنگی را به‌صورت اجمالی برای حاضرین تشریح کرد.
همچنین مهندس کسایی در خصوص جمع‌بندی و بررسی رفتار حرفه‌ای کارکنان دانشگاه، ارائه پیشنهاد‌ها در مورد دوره‌های رفتار حرفه‌ای کارکنان و اصول و مبانی نظری سلامت اداری و آشنایی با نظرات ناظر بر ارتقاء سلامت و مبازره با فساد در تمام ادارات، مطالبی را به‌طور جامع و مختصر تشریح کرد.
در ادامه دکتر حاجی محمودی در خصوص الزام برگزاری کلاس آموزش اخلاق حرفه‌ای و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان تأکید کرد.
مسئول فرهنگی بسیج جامعه پزشکی نیز اظهار داشت: در بحث اخلاق آنچه مهم است، بحث‌انگیزشی است که نقش مهمی دارد و باید بحث آگاهی بخشی و باور و انگیزش در مخاطب ایجاد شود.
وی همچنین به موضوع بحث انگیزش در کنار بحث آگاهی بخشی برای کارکنان پرداخت.
در ادامه این جلسه نیز « آسیب‌شناسی اقامه نماز» بررسی شد و به بحث در خصوص ارتباط مستمر مدیران با کارمندان و همچنین تشویق و ساده گرفتن بحث‌های دینی برای ترغیب بیشتر کارکنان به ترویج و ترغیب فرهنگ اقامه نماز پرداخته شد.
یادآور می‌شود در این جلسه به برگزاری ایام اربعین حسینی و روز بسیج تأکید و در پایان به بررسی مشکلات نمازخانه ساختمان شماره 2 و ارائه راهکارهای تعمیرات و بازسازی آن اشاره شد.
خبر:پریسا کریمی
عکس :مرتضی ابراهیمی

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر