محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به همت معاونت غذا و دارو

جلسه مدیران ادارات نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی منطقه آمایش ده کشوری برگزار شد

جلسه مدیران ادارات نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی باهدف یکسان‌سازی فرآیندهای کاری در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، جلسه مدیران ادارات نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران منطقه آمایش ده کشوری در دی ماه 95، در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.
پس از خوش‌آمدگویی و معرفی حاضرین در جلسه، ضمن بحث و تبادل‌نظر در خصوص مسائل و مشکلات حوزه غذایی و یکسان‌سازی شاخص‌های ارزیابی در برنامه عملیاتی، خودارزیابی و هیات امنا و نیز بررسی نامه سازمان غذا و دارو مبنی بر تجمیع دستاوردهای همایش معاونین غذا و دارو فرآیندهای کاری و اقدامات لازم جهت رفع موانع موجود برگزار شد.
در این جلسه مسائلی ازجمله موضوع جداول مربوط به شاخص‌های پیشنهادی مربوط به دستاوردهای همایش معاونین بررسی و اصلاحات لازم صورت پذیرفت و مقرر گردید تمامی اطلاعات مربوط به آیتم‌های اداره غذا، آرایشی و بهداشتی با توجه به بازه حداکثر تا 3 بهمن‌ماه 95 به معاونت غذا و دارو ارسال شود.
توضیح اینکه این جلسه با حضور دکتر تهمینه اکبر زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا دارو، دکتر میر کریمی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شهید بهشتی، دکتر حبیبی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی ایران، دکتر رونده رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی شهید بهشتی و کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو تهران، شهید بهشتی و ایران برگزار شد.



خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر