محتوای خبری معاونت غذا و دارو

جلسه هماهنگی بین سازمانی معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه ای با هدف همکاری آزمایشگاه معاونت غذا و دارو در خصوص نمونه گیری آزمایشات معاونت بهداشت تهران برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو ؛ روز چهارشنبه 22 شهریور ماه 96 جلسه ای با هدف همکاری آزمایشگاه معاونت غذا و دارو تهران در خصوص نمونه گیری آزمایشات معاونت بهداشت با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو تهران؛ دکتر صدرایی مدیر گروه تخصصي سلامت محيط و كار معاونت بهداشت تهران و جمعی از کارشناسان معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشت در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو تهران برگزار شد.
دکتر حاجی محمودی در خصوص محدودیت های موجود در آزمایشگاه در خصوص انجام آزمایشات، آزمایشگاه های طرف قرارداد با آزمایشگاه معاونت غذا و دارو تهران، چگونگی ارتباط آزمایشگاه معاونت غذا و دارو تهران با معاونت بهداشت در خصوص ارسال نامه، نمونه و رونوشت و همچنین نحوه ارسال نمونه عدم انطباق به تعزیرات توضیحاتی را برای حضار ارائه داد.
در ادامه این جلسه در مورد مشکلاتی از قبیل ارسال نمونه هایی که در ساعات غیر اداری دریافت می شود، تعرفه ارسال نمونه به آزمایشگاه همکار، استریل بودن شیشه های نمونه ارسالی از آزمایشگاه همکار صحبت شد.
همچنین در این جلسه دکتر صدرایی در خصوص نحوه کار با سامانه کشوری جامع بازرسی توضیحاتی ارائه داد.   
در پایان در خصوص گشت های مشترک معاونت غذا و دارو با معاونت بهداشت و برگزاری کلاس های آموزشی توسط معاونت غذا و دارو در خصوص دستورالعمل نحوه نمونه گیری و چگونگی گزارش دهی آزمایش ها به کارشناسان معاونت بهداشت نیز بحث شد.

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر