محتوای خبری معاونت غذا و دارو

جلسه کارگروه تخصصی روغن در معاونت غذا و دارو برگزار شد

کارگروه تخصصی روغن باهدف تدوین و تصحیح ضابطه ویژگی های بهداشتی و سلامتی دانه ها و میوه های روغنی، روغنهای و چربی های خوراکی در معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، جلسه کارگروه تخصصی روغن به‌منظور بازنگری ضوابط و دستورالعمل‌ها و ارائه پیشنهاد به سازمان غذا و دارو و بررسی و تحلیل مشکلات صنعت و ارائه راه‌کار آن روز دوشنبه 7 بهمن‌ 98 در سالن شورای  معاونت برگزار شد.
مهندس یحیی پور کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی ضمن قدردانی از حضور کارشناسان در امر سلامت کشور و مرتبط با فرآورده‌های روغن به بررسی بندهای ضوابط بهداشتی و سلامت دانه‌ها و میوه‌های روغنی، روغن‌ها و چربی‌های خوراکی به‌منظور تدوین و تصحیح ضابطه ویژگی های بهداشتی و سلامتی دانه ها و میوه های روغنی،روغنهای و چربی های خوراکی پرداخت.
در این جلسه بخش‌های نهایی ضابطه فوق بررسی و نسبت به اصلاح برخی از مطالب مندرج در بخشنامه به‌منظور یکسان‌سازی عملکرد واحدهای تولیدی و سازمان‌های ذی‌ربط اقدام شد.
همچنین این جلسه با حضور کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، کارشناسان سازمان غذا و دارو تهران و اداره نظارت، کارشناسان معاونت غذا و دارو شهید بهشتی، صنایع روغن و لبنیات، نماینده انجمن روغن نباتی ایران تشکیل شد و حاضرین در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند.
خبرنگار:خدیجه آب پر
عکاس :مرتضی ابراهیمی
 
کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر