محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به همت معاونت غذا و دارو تهران

جلسه کمپین برچسب کنترل اصالت کالا برگزار شد

کمپین برچسب کنترل اصالت کالا با شعار "اصیل بخریم" و ترغیب عموم مردم برای انتخاب صحیح کالا در معاونت غذا و دارو تهران برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ جلسه کمپین برچسب کنترل اصالت کالا، 11 مرداد 96 با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، دکتر نجاریان مشاور معاونت غذا و دارو تهران، جمعی از کارشناسی دارویی، غذایی و آزمایشگاه و جمعی از هنرمندان در عرصه انیمیشن، کارتون، کاریکاتور و ... در محل سالن شورای معاونت برگزار شد.
دکتر حاجی محمودی معاون غذا و دارو گفت: سلامت مردم و جامعه در صدر امور قرار دارد و بایستی با افزایش آگاهی مردم در این راه قدم برداشت که سازمان غذا و دارو در نظر دارد با همکاری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، کمپینی برای حمایت از کالای داخلی و برچسب اصالت کالا ایجاد کند، به همین منظور معاونت غذا و دارو تهران از جمعی از هنرمندانی که درزمینهٔ فیلم، انیمیشن، کاریکاتور با حوزه سلامت آشنایی دارند دعوت به عمل آورد تا با ارائه طرح‌های خود با این معاونت همکاری کنند.
وی افزود: محصولات وارداتی و تولید داخل ازجمله موضوعاتی است که باید به‌عنوان محوریت بر روی آن تأکید داشت.
 حاجی محمودی در ادامه با اشاره به نقش داروساز، ایجاد تفاوت بین داروخانه به‌عنوان بنگاه سلامت‌محور با بنگاه‌ها و شغل‌های اقتصادی دیگر، مصرف غیرمنطقی دارو، مطالبه مردم از داروساز در خصوص دارو و کالاهای دارویی، خطرات احتمالی مصرف داروهای تقلبی، تفاوت بین کالای قاچاق و تقلبی و مکمل‌های ورزشی قاچاق و غیرمجاز و مصرف غیرمنطقی، از جمع هنرمندان خواست تا طرح‌های ارسالی خود را حداکثر تا یک ماه آینده ارسال کنند.
همچنین در پایان: افراد حاضر در جلسه به تبادل‌نظر در رابطه با موضوعات بیان‌شده پرداختند.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر