محتوای خبری معاونت غذا و دارو

حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه در غرفه معاونت غذا و دارو در مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

معاونت غذا و دارو تهران با استقرار غرفه و معرفی برچسب اصالت کالا، همگام با دیگر آحاد مردم در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور داشت.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، غرفه معرفی برچسب اصالت کالا معاونت غذا و دارو با حضور دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  در خیابان آزادی تقاطع خیابان جمالزاده برپا شد.
همچنین دکتر علیرضا پارساپور مدیر روابط عمومی دانشگاه از غرفه معاونت غذا و دارو بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه اطلاع رسانی،  فرهنگ سازی، آموزش و ارتقا سلامت عموم جامعه قرار گرفت.
در روز راهپيمايي، در غرفه معاونت غذا و دارو ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کارشناسان حاضر در غرفه به آموزش شناخت کالاهای سلامت‌ محور اصیل از قاچاق و تقلبی پرداختند و هزاران بروشور و پمفلت در این غرفه توزیع شد .
توضیح اینکه این غرفه با استقبال بی نظیر و چشمگیر راهپیمایان روبرو شد؛ و کارشناسان حاضر در خصوص برچسب اصالت کالا توضیحاتی را ارائه کردند.

خبرنگار: سمیه رنجبر

عکاس: خدیجه آبپر

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر