محتوای خبری معاونت غذا و دارو

حضور مسئولان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت غذا و دارو

جلسه‌ای به میزبانی پایگاه شهید کاظمیان با حضور مسئولان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، در آستانه ولادت حضرت زینب کبری (س) جلسه‌ای با حضور دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو و مسئول بسیج پایگاه شهید کاظمیان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین زنده‌دل مسئول فرهنگی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، مریم محمد زاده مسئول امور عمومی معاونت غذا و دارو و اعضای بسیج پایگاه شهید کاظمیان معاونت غذا و دارو روز سه‌شنبه 16 آذر 1400 در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.

ابتدای جلسه دکتر نجاریان ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار؛ گفت: انشا الله بتوانیم رهرو خوبی برای پیامبر اکرم (ص) و سایر ائمه معصومین علیهم‌السلام باشیم.

وی در ادامه به فعالیت مختلف ازجمله فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، ورزشی و ... پرداخت.

دکتر نجاریان در ادامه به بیان پیشنهاد‌ها ازجمله اختصاص منابع برای ارتقا فعالیت‌های بسیج درزمینهٔ های تربیتی، پرورشی، هنری، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و سایر موارد مطرح و حاضرین در خصوص این موارد به بحث و بررسی پرداخت.

در این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین زنده‌دل به برخی از شاخصه‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: همواره بسیج از دل مردم، کنار مردم و نظام اسلامی بوده و توانسته بسیاری از مشکلات پیچیده نظام را مرتفع کند و سرمایه و پشتوانه‌ای عظیم برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

در ادامه مسئول فرهنگی بسیج جامعه پزشکی با اشاره به آیه 112 سوره هود گفت: آیات این سوره سند و شناسنامه بسیج است که خداوند به پیامبر (ص) می‌فرمایند «استقامت پیشه بورز، خودت و کسانی که با تو همراه‌اند ستمگری مکن؛ خداوند بینا و بصیر است.»

در این جلسه که دکتر ابوالفضل نجاریان فرمانده و اعضای فعال بسیج کانون شهید کاظمیان حضور داشتند پیرامون مسائل جاری، چالش‌ها و راهبردها جهت پیشبرد اهداف عالیه بسیج بحث و تبادل‌نظر شد.

 

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *