محتوای خبری معاونت غذا و دارو

حضور مسئولین امور استان ها و کارشناسان سازمان غذا و دارو در معاونت غذا و دارو

جلسه ای با محوریت آموزش شاخص های ارزیابی عملکرد سال جاری مربوط به غذا، آزمایشگاه، داروخانه‌ها، تحقیق و توسعه و تجهیزات پزشکی در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، چهارمین جلسه قطب مرکزی یک کشوری در آذر ماه سال جاری در سالن شورا معاونت غذا و دارو با حضور مدیران سازمان غذا و دارو، معاونین و مدیران غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، اراک، ساوه، قم و جمعی از کارشناسان برگزار شد.
دکتر منان حاجی محمودی ضمن خوش‌آمد گویی و معرفی حاضرین در جلسه، به بررسی و ارزیابی عملکرد معاونت در سال جاری پرداخت و هر یک از دانشگاه‌ها گزارشی از عملکرد، توانمندی‌ها و مشکلات خود در حیطه‌های مختلف آزمایشگاه، غذا، دارو، تحقیق و توسعه و تجهیزات پزشکی را ارائه نمودند. در ادامه برای رفع موانع موجود از تجربیات همدیگر بهره‌ جسته و به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
مهندس مهدی زاده مدیر امور استان ها ضمن تشکر از کسانی که به طور فعال در این جلسات شرکت می‌کنند؛ بابیان اینکه این قطب با تلاش دکتر حاجی محمودی جزو فعال‌ترین قطب‌های کشور است، با اشاره به اهداف این جلسه و بیان سیاست های  سازمان گفت: ارزشیابی معاونت های غذا و دارو مهم بوده و ما به دنبال حل مشکلات با استفاده از توانمندی ها و مشارکت اعضاء قطب هستیم.
در ادامه واحدهای معاونت و اعضاء قطب به صورت کارگروه در واحد های مربوطه شاخص های مرتبط را مورد بررسی قرار دادند.
در پایان جلسه هر یک از مدیریت‌های غذا و دارو و تجهیزات پزشکی خلاصه‌ای از عملکرد خود را در جلسه عنوان نمودند./ق
خبر: خدیجه آب پر
کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر