محتوای خبری معاونت غذا و دارو

دوره آموزشی کشوری تعیین مقدار ماده موثره متفورمین و اندازه گیری ناخالصی های نیتروزآمین در دارو

این دوره آموزشی دو روزه، بصورت تئوری و عملی برای کارشناسان دارویی معاونت های غذا و دارو سراسر کشور و کارشناسان دارویی آزمایشگاه مرجع کنترل سازمان غذا و دارو توسط آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو برگزار شد.

دوره آموزشی کشوری تعیین مقدار ماده موثره متفورمین و اندازه گیری ناخالصی های نیتروزآمین در دارو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، دوره آموزشی کشوری "تعیین مقدار ماده موثره متفورمین و اندازه گیری ناخالصی های نیتروزآمین در دارو" روز دوشنبه و سه شنبه 7 و 8 آذرماه 1401 به همت آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو برگزار شد.
در ابتدا دکتر محسن امینی مدیر آزمایشگاه کنترل دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، انجام دقیق آزمون های دارویی و لزوم اندازه گیری ناخالصی ها را در دارو، مطابق با مراجع معتبر بسیار مهم دانست. 
سپس دکتر ابوالفضل اکبری مسئول آموزش آزمایشگاه مرجع کنترل، ضمن تشکر از معاون غذا و دارو و مدیریت آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران برای برگزاری این دوره آموزشی، بر اهمیت آموزش و تبادل اطلاعات فی مابین کارشناسان آزمایشگاه اشاره کرد. 
در ادامه مهندس آنیتا چالی پور مباحث مرتبط با اندازه گیری متفورمین و اندازه گیری ناخالصی ها در دارو را برای مدعوین ارائه داد. 
در روز دوم، مدعوین بعد از مشاهده کلیپ های آموزشی مرتبط با دوره آموزشی و تبادل اطلاعات در زمان پرسش و پاسخ، برای آموزش عملی در بخش کنترل دارو حاضر شدند و روش انجام آزمون ها را مشاهده کرد.

 

سمیه رنجبر
تهیه کننده:

سمیه رنجبر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *