محتوای خبری معاونت غذا و دارو

دیدار نوروزی معاون غذا و دارو تهران با کارکنان معاونت

دکتر منان حاجی محمودی با هیئت همراه برای تبریک نوروزی به دیدار کارکنان معاونت غذا و دارو رفت.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، به رسم سال های گذشته مراسم دید و بازدید نوروز با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، مدیران، کارشناسان و کارکنان معاونت غذا و دارو روز شنبه 17 فروردین 98 در محل سالن شورا معاونت غذا و دارو برگزار شد.
در این نشست صمیمانه دکتر حاجی محمودی ضمن تبریک سال نو برای همکاران سالی پرتلاش و پر خیر و برکت آرزو کرد وافزود: ان شاءا... با آغاز فصل جدید و دگرگونی ایام با رفتار و کردار نیک، خدمتگزار واقعی برای مردم و جامعه باشیم.
وی افزود: متاسفانه با آغاز سال جدید بسیاری از هموطنانمان در اثر حادثه سیل ویرانگر دچار آسیب های جسمی، روحی، روانی و مالی شدند که این حادثه مردم ایران عزیز را بسیار متأثر نمود؛ امیدواریم خداوند متعال روح درگذشتگان این حادثه را در کل کشور شاد نماید و به بازماندگان صبر عنایت فرماید.
در ادامه دکتر نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو ضمن تبریک فرارسیدن سال نو اظهار داشت خدا را شاکریم که مجددا فرصتی عنایت کرد که در کنار عزیزانمان در معاونت غذا و دارو باشیم؛ از خدا تقاضا داریم این صمیمیت را روزافزون نموده و در سایه سلامتی بتوانیم خدمتگزار مردم عزیز باشیم.
همچنین دکتر نجاریان از حضور همکاران در ایام نوروز و برگزاری کشیک های نوروزی در معاونت غذا و دارو تقدیر و تشکر نمود.
در پایان کارکنان معاونت غذا و دارو برای دکتر حاجی محمودی و سایر مدیران آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت کردند.

خبر:رنجبر

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر