محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به مناسبت دهه مبارک فجر

سخنرانی امام جماعت در نمازخانه معاونت غذا و دارو

حجت السلام والمسلمين حمید سروی امام جماعت معاونت غذا و دارو پیرامون نقش امام در پیروزی انقلاب اسلامی و بررسی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در نمازخانه معاونت غذا و دارو سخنرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، به مناسب دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران حجت السلام حمید سروی امام جماعت معاونت غذا و دارو پیرامون نقش امام در پیروزی انقلاب اسلامی و بررسی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 14 بهمن 98 در نمازخانه معاونت غذا و دارو بین نماز ظهر و عصر سخنرانی کرد.
حجت الاسلام سروری ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: یکی از مهم ترین  علت برای جشن گرفتن این ایام ده روز بصیرت افزایی مجدد ملت و  زنده نگهداشتن یاد، نام و خاطره همه شهدا و خانواده های شهداست و به تعبیر امام رحل عظیم الشان این ایام، ایام الله است که بزرگترین اتفاق تاریخ را رقم زد.
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی ایران تا ابد مدیون خون شهداست که اگر غیرت و رشادت و دلاوری و ایثارگری این جوانان عزیز ما نبود الان ما هم مثل بعضی از کشورهای همسایه دچار مشکلات امنیت بودیم و امنیت کشور ما حقیقتا مدیون خون های این جوانان پاکی ست که برای حفظ دین و ناموس و وطن مثل گل خونین پرپر شدند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سروی خاطرنشان کرد: به مردم عزیز ایران که ولایت مداری خودشان را ثابت کرده اند در همه میدان ها افتخار میکنم، من هیچ وصیت نامه ای از شهدا را ندیده ام و پیدا نکردم که سفارش به تبعیت و پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه نکرده باشد.
امام جماعت معاونت غذا و دارو  ادامه داد: همه باید پشت سر ولی فقیه به عنوان چراغ و راهنما و نائب امام زمان عج حرکت کنیم و تا پای جان از ولی فقیه دفاع و حمایت کنیم تا دشمنان ما از سایه ملت بزرگ ایران و آرمان های این انقلاب تا ابد بهراسند.
سروی در پایان گفت: این طلبه حقیر افتخار میکنم که سرباز کوچک امام زمان (عج) و تا پای جان پشتیان نایب امام زمان (عج)، حضرت آقا مقام معظم رهبری تا پای جان پشتیان ولایت می ایستم.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر