محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به مناسبت روز وکیل مدافع

قدردانی معاون غذا و دارو دانشگاه از مشاور حقوقی معاونت غذا و دارو

دکتر حاجی محمودی، معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت 7 اسفند روز وکیل از مشاور حقوقی این معاونت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا  دارو، دکتر منان حاجی محمودی به مناسبت 7 اسفند روز وکیل در یک نشست صمیمی از مشاور حقوقی در محل دفتر  معاونت غذا و دارو قدردانی و تشکر کرد.
معاون غذا و دارو در این نشست صمیمی روز وکیل را به تمامی مدافعان حق تبریک گفته و برای همه وکلای ایران اسلامی آرزوی توفیق و پایداری در برقراری عدالت را آرزو کرد.
در پایان دکتر حاجی محمودی با اهدا لوح از مشاور حقوقی معاونت غذا و دارو قدردانی کرد.
در متن لوح تقدیر آمده است:
سرکار خانم  محبوبه  زحمتکش
باسلام
بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدر دانی از شما کارمند مسوول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری، احترام و اکرام به ارباب رجوع، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت شرکت اهتمام ویژه می ورزید؛ این لوح تقدیر، پیشکش حضور پر لطفتان می گردد.
اطمینان کامل داریم، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیتهای قانونی، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری، عدالت، صداقت، امانت داری، راز داری و خدمت را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و ارزشهای دینی، انسانی، اجتماعی و قوانین، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت های سازمانی و اداری رعایت نموده و در همه حال به مقررات حاکم و منشور اداری و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید. هفتم اسفندماه سالروز استقلال کانون وکلا و روز وکیل مدافع رو به همه وکلای حق و عدالت تبریک عرض می نماییم.
دکتر منان حاجی محمودی
معاون غذا و دارو دانشگاه

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر