محتوای خبری معاونت غذا و دارو

قدردانی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر محمدرضا شانه ساز معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو به‌پاس زحمات ارزشمند یک ساله در مبارزه با ویروس کرونا از دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، دکتر محمدرضا شانه ساز معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو به‌پاس زحمات ارزشمند یک ساله در مبارزه با ویروس کرونا از دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو قدردانی کرد.

متن قدردانی به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر منان حاجی محمودی

معاون محترم غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران

با سلام و احترام

اینک که در آستانه نوروز، سال نو و طلیعه بهار هستیم، ضمن تشکر فراوان و قدردانی از زحمات ارزشمند سرکار عالی و همچنین تلاش‌های بی‌وقفه و ازخودگذشتگی همکاران محترمتان در آن معاونت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، پس از یک سال تلاش خستگی‌ناپذیر که یادآور خاطرات و حماسه‌ها در دوران دفاع مقدس بوده و خاطرات آن دوران را زنده کردند، این‌جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ وزارت بهداشت از زحمات ایثارگرانه همه شما عزیزان تقدیر و تشکر می‌نمایم و رجاءواثق دارم با دعای خیر بیماران و خانواده‌های آنان پاداش و رحمت الهی شامل حال شما خواهد شد.

در این راه، بی‌شک جان‌فشانی، صبوری وسعه صدر مثال‌زدنی خانواده‌های معظم شما گوهر ارزشمندی است که از ذهن ملت شریف ایران هیچگاه فراموش نخواهد شد و به آن خواهد بالید.

رحمت الهی بدرقه راهتان و توفیق روزافزون قرین اعمالتان باشد. ان‌شاءالله

دکتر محمدرضا شانه ساز

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *