محتوای خبری معاونت غذا و دارو

مراسم روز جهانی غذا در مدرسه دخترانه شاهد فاطمه زهرا برگزار شد

باهدف فرهنگ‌سازی استفاده از غذاهای سالم در بین دانش آموزان، مراسم روز جهانی غذا در مدرسه دخترانه شاهد فاطمه زهرا شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، به همت این معاونت، روز 25 مهر سال 95، مراسم روز جهانی غذا در مدرسه دخترانه شاهد فاطمه زهرا شهرستان اسلامشهر با حضور کارشناسان مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی برگزار شد.
ابتدای این مراسم با پخش فیلم ویدئوی دیرین دیرین در خصوص اصول تغذیه سالم، نحوه درست استفاده کردن از چربی‌ها و روغن‌ها و کاهش مصرف سرخ‌کردنی‌ها و غذای فوری آغاز شد.
جباری کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر در خصوص اهمیت مصرف غذاهای سالم در طول روز، غذاهای انرژی‌زا، فواید مصرف میوه و سبزی‌ها به‌عنوان میان وعده و میزان مصرف وعده‌های غذایی در شبانه‌روز به ارائه سخنانی پرداخت.
همچنین به مناسبت هفته جهانی غذا در میان دانش آموزان حاضر در مراسم مسابقه‌ای در خصوص تغذیه و سلامت برگزار شد که بعد از اتمام مسابقه پاسخ صحیح سؤالات به دانش آموزان توضیح داده شد و به دوازده نفر از برگزیدگان مسابقه به‌قیدقرعه جوایزی اهدا شد.
توضیح این که در پایان به دو نفر از دانش‌آموزانی که به مناسبت هفته جهانی غذا صبحانه سالم با تزئین زیبا برای دوستان خورد آورده بودند، جوایزی اهدا شد.
خبر و عکس: سمیه رنجبر

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر