محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به همت معاونت غذا و دارو

مسابقات ورزشی به مناسبت هفته سلامت برگزار شد

در هفته سلامت، مسابقات ورزشی باهدف ترویج ارتباط بین تحرک بدنی و سلامت بین کارکنان ساختمان شماره دو معاونت غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، همه‌ساله هم‌زمان با مناسبت‌های ملی مانند هفته سلامت، دهه فجر، هفته جهانی غذا، معاونت غذا و دارو باهدف ترویج ورزش و تحرک بدنی و افزایش سلامت کارکنان اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی می‌ کند که روزبه‌روز با استقبال بیشتری روبه‌رو می‌شود.
به مناسبت هفته سلامت سال 96 با فراخوان مسابقات ورزشی از آقایان و خانم‌های شاغل در معاونت غذا و دارو به ترتیب داوطلب شرکت در مسابقات والیبال و دارت شدند که مسابقات دارت در روز شنبه نهم اردیبهشت 96 و مسابقات والیبال در تاریخ یکشنبه 11 اردیبهشت 96 برگزار شد.
در این مسابقات، نسترن علیخانی، معصومه دانش فر و سیمین محمدی مشترکا با کسب 37 امتیاز مقام اول، سیده زهره حسینی مقام دوم، حمیده برد ستانی مقام سوم مسابقات دارت بانوان را به خود اختصاص دادند.
در این سری مسابقات در رشته والیبال مردان گروه (مرتضی نوری، مهدی اسدیان، ساسان قربانی، عقیل دست‌باز و محمود عباسی)، گروه (سید رضا موسوی تبا، علی درویش متولی، موسی عسگری، مهدی اکبری پور و حسین ابراهیمی شاهد) و گروه (مهندس محسن کاظمیان، دکتر ابوالفضل نجاریان، علی سیفی، مرادی و حسن ناصری) به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر