معرفی سامانه تلفن پاسخگویی معاونت غذا و دارو به شکایات مردمی
معاونت غذا و داروی دانشگاه شماره تلفن گویای 66469727 را در سال های گذشته برای ثبت و پیگیری شکایات مردمی از واحدهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده، تا موارد به صورت قانونی پیگیری شود.
![](/thumbnail/550-367_100/uploads/1/ax_8908.jpg)
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، به نقل از دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو هموطنان گرامی می توانند برای ثبت و پیگیری شکایات خود از واحدهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر دانشگاه ها از طریق تماس با سامانه تلفن پاسخگویی به شکایات مردمی با شماره تلفن گویای۶۶۴۶۹۷۲۷، یا شماره تلفن گویای سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۹۰ و یا شماره تلفن گویای سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران۸۱۶۳۴۱۱۴ شکایات خود را اعلام و یا پیگیری کنند.
همچنین یادآور می شود: زمان رسیدگی به شکایات واصله حداکثر 48 ساعت بوده و پس از بررسی های لازم نتیجه نهایی از طریق پیامک به اطلاع هموطنان می رسد.
خبرنگار: سمیه رنجبر
ارسال به دوستان