محتوای خبری معاونت غذا و دارو

با حضور معاون غذا و دارو

نشست خبری آموزش و ساماندهی عطاری های استان تهران برگزار شد

معاون غذا و دارو در نشست خبری آموزش و ساماندهی عطاری های استان تهران، به تشریح برنامه های ساماندهی عطاری ها که برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرا می شود پرداخت.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر حاجی محمودی معاون غذا و داروی دانشگاه درجمع خبرنگاران هدف از اجرای برنامه ساماندهی عطاری ها را تبیین مصادیق قاچاق کالا و آشنایی با قوانین نظارتی و ارتقای سطح آگاهی و ساماندهی کیفیت عرضه خدمات عطاران اعلام کرد.
وی گفت: این برنامه با محوریت معاونت غذا و دارو و همکاری معاونت طب سنتی وزارت بهداشت، دانشکده طب سنتی تهران، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، انجمن علمی طب سنتی ایران و اتحادیه صنف عطاران در دست اجرا است. 
معاون غذا و داروی دانشگاه اظهار امیدواری کرد: با موفقیت این طرح، در مرحله مقدماتی همه حوزه های بهداشت و سلامت در سطح کشور می توانند از دستاوردهای آن به عنوان الگوی اجرایی بهره مند شوند.
این نشست خبری روز 13 مهر سال 95، در محل دانشکده طب سنتی و با حضور  مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب سنتی ایرانی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، رئیس اتحادیه صنف عطاران و سقط فروشان تهران، رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران، رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و نماینده هیات رئیسه اصناف تهران برگزار شد.

تهیه کننده: