محتوای خبری معاونت غذا و دارو

همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور معاون غذا و دارو تهران

نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی افتتاح شد

نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی در محوطه ساختمان شماره دو دانشگاه و معاونت غذا و دارو افتتاح شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر ابوالفضل نجاریان مسئول بسیج معاونت غذا و دارو و ساختمان شماره 2 ضمن بیان خیرمقدم و تشکر از معاون غذا و دارو و تمامی مدیران و کارشناسان و کارکنان ساختمان شماره 2، گفت: آغاز هفته دفاع‌مقدس را که با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مقارن شده است گرامی می‌داریم.
وی افزود: هفته دفاع مقدس، حماسه عشق و ایثار ملت ایران است. سی و یکم شهریور یادآور حماسه و فداکاری‌های ایثارگرانی است که با 8 سال ایستادگی و مقاومت بی‌نظیرشان در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر، سربلندی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند. تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، زیباترین جلوه عشق و ایثار برای رسیدن به مقام قرب الهی، فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ عاشورایی است. ایامی که شایسته است ذخایر میهن اسلامی در فلسفه قیام عاشورا بیشتر تفکر کنند و حکایت افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان برترین دانش آموختگان مکتب عاشورا بخوانند تا از سطر سطرآن درس رشادت و آزادگی فراگیرند. هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای است پربار از زیباترین تصاویر ایثار، شهادت، تعهد و دینداری دلیر مردان و شیرزنانی که در راه دفاع از دین خود و کیان و شرافت این مرزو بوم، جان خویش در طبق اخلاص نهادند و ندای "هل من ناصرا ینصرنی" امام حسین (ع) را از پس گذشت قرن ها لبیک گفتند تا مبادا حافظان جهل و تاریکی بر منادیان حق و حقیقت بتازند و نقشه‌های شوم خود را عملی سازند.

این نمایشگاه توسط  دکتر حـاجی محمـودی معاون غـذا و داروی دانشگـاه و بـا حضـور حجت الاسلام والمسلمین اسدی نماینده دفتر نهاد محترم نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولین و کارکنان ساختمان شماره 2 روز شنبه 1 مهر 96 افتتاح و با استقبال بی‌نظیری روبرو شد.
همچنین در این مراسم با توزیع شیرینی و شربت از مراجعه‌کنندگان پذیرایی شد.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر