محتوای خبری معاونت غذا و دارو

نوزدهمین جلسه کمیسیون فنی و قانونی با حضور معاون غذا و دارو برگزار شد

جلسه‌ای باهدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، مهندس زینب آقا محسنی مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دبیر کمیسیون؛ هدف از برگزاری این جلسه را صدور پروانه‌های ساخت و تعیین تکلیف در خصوص موارد مطرح‌شده دانست و به همراه سایر اعضا کمیته به بررسی پرونده‌ها پرداخت.
در این نشست که باهدف صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها برگزارمی شود؛ 17 مورد صدور پروانه ساخت، چهار مورد صدور پروانه مسئول فنی، سه مورد نقشه پروانه بهره برداری بهداشت و یک مورد تمدید شناسه نظارت کارگاهی مطرح و موافقت شد؛ همچنین 19 مورد موضوعات مختلف از قبیل رفع توقیف، بررسی تجهیزات بسته بندی، بررسی لیبل و ... مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شد.
توضیح اینکه کمیسیون بررسی و صدور پروانه‌های بهداشتی واحدهای تحت پوشش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، مهندس زینب آقا محسنی مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی، دکتر محسن امینی مدیر آزمایشگاه مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دارو و اعضای کمیسیون روز سه شنبه 24 دی 98 در محل سالن شورا  معاونت غذا و دارو برگزار شد.
خبرنگار: سمیه رنجبر
عکاس: مرتضی ابراهیمی

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر