محتوای خبری معاونت غذا و دارو

وبینار کشوری آشنایی با فارماکوویژیلانس واکسن های کووید 19

معاونت غذا و دارو، وبینار کشوری آشنایی با فارماکوویژیلانس واکسن های کووید 19 را با هدف آشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان مرتبط با موضوع مراقبت عوارض و پیامدهای نامطلوب واکسیناسیون کووید 19، برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، این وبینار روز سه شنبه 2 شهریور 1400 توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.
در ابتدا دکتر منا کارگر مدیر نظارت و پایش فرآورده های سلامت معاونت غذا و دارو هدف از برگزاری این وبینار را آشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان مرتبط با موضوع مراقبت عوارض و پیامدهای نامطلوب واکسیناسیون کووید 19 عنوان کرد.
سپس دکتر نیایش محبی هیئت علمی گروه داروسازی بالینی دانشکده داروسازی دانشگاه در مورد آشنایی با اهمیت فارماکوویژیلانس واکسن ها و مروری بر عوارض واکسن ها کووید 19 مطالبی ارائه کرد.
در ادامه دکتر محسن زهرائی رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطالبی در خصوص آشنایی با فرآیند مراقب پیامدهای نامطلوب واکسیناسیون بیان کرد.
در پایان سخنرانان به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند.
در این وبینار 200 نفر از نمایندگان معاونت های درمان، بهداشت، غذا و دارو و کمیته های واکسیناسیون دانشگاه های علوم پزشکی از سراسر کشور حضور داشتند.

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *