محتوای خبری معاونت غذا و دارو

پیام تبریک معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

دکتر منان حاجی محمودی در پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، دخت امیر مومنان (ع) و روز پرستار جامعه پرستاران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو تهران دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن پنجم جمادی الاول و سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، دخت امیر مومنان (ع) و روز پرستار در پیامی این روز فرخنده را به عموم مردم ایران و جامعه پرستاران تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:
روز میلاد زینب کبری (س)، پرستار همه عاطفه ها و همه ستاره های درخشان ایمان و عفّت و پرستار همه ارزش های زخم دیده در تاریخ شیعه را به همه پرستاران و منادیان انسانیّت و ایمان تبریک می گوییم؛ به همه پرستارانی که از پس ابر حیا و عفّت، باران عاطفه باریدند و به نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری کردند.
پرستاری هنری است بی نظیر و تخصصی است بی همتا. پرستاری تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار نیست ؛ فقط نگاهبانی از مرز حیات بیمار نیست ؛ بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار؛ وزش نسیم محبت است و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار؛ پرستاری حفظ جان بیمار است و تقویت روح او؛ درمان زخم های بیمار است و مرهم نهادن بر زخم های درون او. پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح؛ روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار است و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتمادش به زندگی. برای همین است که پرستاری هنر است و تخصص.

 

خبر:آب پر

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر