محتوای خبری معاونت غذا و دارو

پیام تسلیت معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی

دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه در پیامی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه در پیامی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت به شرح زیر است:
به نام خدا وباتقديم سلام واحترام
"إنّ الّذين آمنوا و عملوا الصّالحات سيجْعل لهم الرّحْمن ودًّا"
"براستي خداوندرحمان کسانی را که ایمان آورده‌اند و کارهای شایسته کرده‌اند، محبوب همه می‌گرداند"
والله! كه زبان از بيان اين مصيبت عظمي قاصراست. قسم به پروردگار متعال كه اگر غير از رداي شهادت بر تنش مي نشست، در حقش ظلم فاحش بود!
آري به فرموده خودش تا شهيد نباشي، شهيد نخواهي شد!
خدا شاهد است كه سردار بهتر ازجانمان سالهاست كه شهيد بوده است و در نهايت به حقش رسيد و به ارباب بي كفنش حضرت سيدالشهداء (ع) پيوست.
خدا ميداند كه آرامش و سكينه خاطري كه همواره در قول و فعلش بود موهبتي بود الهي كه خداوند متعال بواسطه لياقت و اخلاصش نصيب اين مرد خدا کرده و سرانجام اين فرمانده بااخلاص، باعزت و اقتدار تمام به خيل شهداي همرزمش پيوست.
يقينا تبلور و جوشش خون اين شهيد والامقام، دودمان مثلث شوم عبري، عربي و غربي را به بادخواهد داد و ان شاءالله ما را به فرج حضرت ولي عصر(عج) نزديكترخواهد ساخت. 
شهادت مالك اشتر زمان، عبد مطيع وبنده صالح پروردگار، سرباز بي ادعا و واقعي امام زمان (عج) را به محضر حضرتش و مقام عظماي ولايت و همه شما نيك مرامان قدرشناس تبريك وتسليت عرض کرده و ازدرگاه حضرت سبحان و محضر اهل بيت عليهم السلام براي آن شهيد والامقام، علو درجات و براي همه دلدادگان به آن عزيز سفركرده،  صبرجميل و اجرجزيل مسئلت مينمايم.
دکتر منان حاجی محمودی
معاون غذا و دارو دانشگاه

 

خبرنگار: سمیه رنجبر

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر