محتوای خبری معاونت غذا و دارو

پیام مسئول بسیج معاونت غذا و دارو به مناست هفته دفاع مقدس

دکتر ابوالفضل نجاریان مسئول بسیج معاونت غذا و دارو با انتشار پیامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطر بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا ی گرانقدر را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ایهاالناس ان الجهاد باب من ابواب الجنه
ای مردم همانا جهاد دری از درهای بهشت است.امام علی «ع»
سلام و رحمت خدا بر ارواح طیبه شهدا از صدر اسلام تا امروز ، مخصوصا شهیدان جنگ تحمیلی که با نثار خون خود شجره مبارکه اسلام را آبیاری کرده و به برگ و باد نشاندند. عزت را برای مومنان ارمغان آورده و ذلت را نصیب معاندان کردند.
صلوات و سلام خدا بر شاهد شهیدان و امام مجاهدان و مقتدای صالحان حضرت امام خمینی(ره) که آتش خشم مستضعفان را بر هیمه ی فسق، فساد، کفر، ظلم و استکبار جهانی افکند و ارکان سلطه ی مستکبران را متزلزل ساخت. درود و صلوات بر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز که این پرچم پر افتخار را با دمیدن روح مقاومت و ایستادگی در دل و جان ملت های آزادی خواه جهان و مسلمین عالم و ملت غیور ایران اسلامی با اهتزاز پرچم پرافتخار ایران اسلامی می نوازد.
هفته دفاع مقدس که یادآور مجاهدت، ایثار، ولایت مداری، اخلاص و شجاعت رزمندگان غیور این کشور در طول هشت سال دفاع مقدس است را به خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، رزمندگان غیور، بسیجیان سلحشور، پیشکسوتان جهاد شهادت و ملت بیدار و بصیر و انقلابی ایران اسلامی تبریک عرض میکنم .
جهاد مقدس هشت ساله ملت ایران همانا مقطعی تاریخی و سرنوشت ساز از انقلاب اسلامی است که با گذشت ایام ارزش و جایگاه آن همواره افزوده می شود و به عنوان چراغ روشنگری است که مسیر سعادت و پیشرفت و ایستادگی در مقابل دشمنان را برای سرافرازی و رسیدن به قله های پیشرفت روشن می کند.
به فرموده امام بزرگوار «ره» رمز ارزشمندی و تقدس جهاد و دفاع این است که در راه خدا باشد، یاد خدا وتوکل به ذات باریتعالی در سختی ها و پیروزی های جنگ هشت ساله همواره در بین رزمندگان جاری بوده است.
دفاع مقدس ملت ایران آینه تمام نمایی از دلاوری ها و فداکاری جوانانی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب اسلامی و میهن خویش از بهترین ها گذشتند. سرزمین غرب و جنوب ایران به واقع کربلای دیگرندکه قربانگاهی برای ظهور ارزش هایی چون ایثار، رشادت، شرافت، ایمان، عشق به خدا و تدبیر برای مقابله با بحران ها شد.
دفاع مقدس، جلوه گاه پرشکوه ترین حماسه ایثارگری و قله بلند پایداری و غیرت ملتی با شرف در کتاب تاریخ مقاومت ایران اسلامی است که در تداوم انقلاب میلیونی و دوران ساز خود و در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) با جانفشانی و از خودگذشتگی برای ذره ذره ی خاک، ناموس و کیان دین، قطره قطره ی خون خویش را در طبق اخلاص نهادند و با بر جای نهادن حکایت ماندگاری از دلاوری و سلحشوری، اندیشه تجاوز به سرزمین عزیز ایران را برای همیشه از ذهن بداندیشان انقلاب و نظام زدودند.
رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان سلحشور و غیور ایران اسلامی که با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، جلوه ها و آموزه های متعالی حسینی را برای نسل های آینده به ارمغان گذاشت؛ امروز خود به الگویی ماندگار برای آزادیخواهان و حق طلبان منطقه و جهان تبدیل شده است.
سی و یکم شهریورماه؛ اوج تجلی جانبازی ملتی انقلابی و کفرستیز و یادآور رادمردی، پایداری و رشادت‌های دلیرانه شهیدان، جانبازان و ایثارگران و نماد اتحاد و همدلی مردم غیور ایران برای رویایی با استعمارگران و در راس آن شیطان بزرگ و اذناب مزدور و منطقه ای آنان است که با تداوم راه و آرمان امام خمینی (ره) و در سایه منویات و فرامین فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری بر سر پیمان خود ایستاده است.
چهلمین سالروز دفاع مقدس را درحالی شروع کرده ایم که یادگاری از آن دوران طلایی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در جمع خود نداریم. اما یاد سردار دل ها و مکتب انسان ساز او و معرفت و بصیرت بالای ایشان در بین ملت ایران حضور دارد.

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *