محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به همت معاونت غذا و دارو تهران:

چهارمین جلسه کارگروه پایش و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سراسر کشور برگزار شد

چهارمین جلسه کارگروه پایش و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سراسر کشور با هدف تکمیل گزار ش عملکرد استانها در خصوص پایش فعالیت عطاری ها برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو،چهارمین جلسه کارگروه پایش و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سراسر کشور در 12 دی 96 با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه در محل دفتر معاونت غذا و ارو برگزار شد.
در این کارگروه دکتر خانوی سرپرست  اداره فرآورده طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو نیز در ادامه ضمن تشکر از حضور مسئولین به این جلسه در خصوص صدور مجوزهای لازم در خصوص مکمل ها و فرآورده های سنتی و بحث تفویض اختیار در مورد فرآورده های سنتی گفت: در بحث نظارت و ارزیابی شهرستانها بازوی قدرتمندی در کنار ما هستند و سیاست ما در این اداره کل، واگذاری امور اجرایی به دانشگاههاست و ما در سازمان وظیفه ساست گذاری را بعهده داریم.
دکتر حاجی محمودی معاون غذا و دارو داتنشگاه نیز ضمن استماع سخنان روسای ادارات متناظر اضهار داشت: داشتن نگاه اتقادانه خوب است اما همیشه سازنده نیست و باید در کنار انتقاد، راه حل نیز پیشنهاد شود.
درادامه : دکتر فرجادمند (نماینده دکتر خانوی) پس از اخذ نقطه نظرات اعضاء و اطلاع رسانی به سرپرست اداره کل فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل در سازمان، دستور جلسه بعدی را از طریق مکاتبات رسمی اعلام کرد.
توضیح اینکه : این جلسه با حضور دکتر محمدرضا دلنوازی رئیس واحد طبیعی سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه ، دکتر پروین مجدی نسب کارشناس اداره فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل، دکتر باقرزاده رئیس اداره ارتقاء کیفیت و امور استانهای اداره کل فراورده های طبیعیف سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، دکتر خسروی رئیس اداره فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل فارس و جمعی از مسئولین آزمایشگاه دانشگاههای ایران، ایلام، بابل، تبریز، شیراز، کردستان ،گناباد و همدان برگزار گردید.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر