محتوای خبری معاونت غذا و دارو

کارگاه آموزشی آشنایی با سموم و آفت‌کش‌ها و روش‌های آنالیز آن برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با سموم و آفت‌کش‌ها و روش‌های آنالیز آن باهدف آموزش به کارشناسان در آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، به همت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارگاه آموزشی آشنایی با سموم و آفت‌کش‌ها و روش‌های آنالیز آن، 6 آذر 95 در محل آزمایشگاه جامع تحقیقات با حضور دکتر امینی مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی، دکتر عطاءالله شکوری، دکتر مهدی توکلی و جمعی از کارشناسان آزمایشگاه معاونت‌های غذا و داروی کشور برگزار شد.
در این کارگاه، دکتر امینی مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی ضمن خوش‌آمد گویی در خصوص اهمیت موضوع کارگاه سم و آفت‌کش‌ها و تأثیرات شیمیایی سموم ازنظر مکانیسم شیمایی و مولکولی توضیحاتی را ارایه داد.
دکتر شکوری سم‌شناس سموم در خصوص عملکرد و مکانیسم‌های مختلف آنالیز دستگاه به‌صورت تئوری سخنرانی کرد و در ادامه ، مدعوین به‌صورت پرسش و پاسخ مشکلات و ابهامات به وجود آمده را مطرح کرده و تجربیات خود را در اختیار سایر کارشناسان قراردادند.
در پایان دکتر توکلی کارشناس آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی با سخنرانی در خصوص روش آنالیز سموم توسط کروماتوگرافی گازی با دکتکتور جرمی برای مدعوین به‌صورت عملی و تئوری توضیحات جامع ارائه کرد.
خبر و عکس: خدیجه آب پر

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر