محتوای خبری معاونت غذا و دارو

کارگاه آموزشی مروری بر دستگاه اتمیک ابزورشن و روش‌های آنالیز آن

کارگاه آموزشی مروری بر دستگاه اتمیک باهدف اهمیت کنترل آلاینده‌های فلزی در آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی- بهداشتی و دارویی معاونت غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، کارگاه آموزشی مروری بر دستگاه اتمیک ابزورشن و روش‌های آنالیز آن به همت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ 8 اردیبهشت 95 در محل آزمایشگاه جامع تحقیقات با حضور دکتر امینی مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی - بهداشتی و دارویی، دکتر عبدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از کارشناسان آزمایشگاه معاونت‌های غذا و داروی کشور برگزار شد.
در این کارگاه دکتر امینی مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دارویی به پاره‌ای توضیحات در خصوص اهمیت کنترل آلاینده‌های فلزی پرداخت.
در ادامه دکتر عبدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص عملکرد و مکانیسم‌های مختلف آنالیز دستگاه به‌صورت تئوری سخنرانی کرد و مدعوین به‌صورت پرسش و پاسخ مشکلات و ابهامات به وجود آمده را مطرح و تجربیات خود را اختیار سایر کارشناسان قراردادند.
بعد از مباحث تئوری، یک آزمون به‌صورت عملی توسط مهندس پیر هادی کارشناس آنالیز آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی برای مدعوین انجام گردید./ق

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *