محتوای خبری معاونت غذا و دارو

کسب رتبه دوم معاونت غذا و دارو در تولید خبر در بین روابط عمومی معاونت های دانشگاه

معاونت غذا و دارو با انتشار 328 خبر در سال گذشته در بین معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران حائز رتبه دوم شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ معاونت غذا و دارو با انتشار سیصد و بیست‌وهشت خبر در سال 97 در بین معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران حائز رتبه دوم شد.
در همین راستا دکتر نجاریان مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دار چشم‌انداز فعالیت‌های این معاونت را در آینده ارتقا کمی و کیفی اخبار برای بهره‌مندی اعضا هیات علمی، مدیران، کارکنان و سایر اقشار در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، نظارتی، خدماتی، اطلاع‌رسانی و آموزشی عنوان کرد.
 دکتر نجاریان با تأکید بر این نکته که دنیای امروز دنیای ارتباطات است و در سازمان‌های دولتی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به‌موقع با توجه به هدف و ساختار، بزرگ‌ترین سرمایه یک سازمان است و حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دوسویه درون‌سازمانی و برون‌سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به‌روز و مفید بستگی دارد افزود در دنیای امروز که مرزهای ارتباطات شکسته شده و انسان به دنبال کشف راهکارهای مطلوب زیستن و نگرش جامع مدار است، آموزه‌های علمی ما را به کنکاش و توجه درباره وضعیت چگونگی تعامل و برخورد نمودن با مسائل سوق می‌دهد؛ بی‌شک یک سازمان و یا یک اداره نمی‌تواند خود را جزیره‌ای بی‌ارتباط فرض نماید و از تکنولوژی و آورده‌های آن بی‌نیاز و با آن بیگانه باشد. روابط عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مؤثر باشد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد.
وی در ادامه گفت: در فضای رقابتی عصر جدید، خوش‌نامی، هویت و اعتبار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گسترش خوش‌نامی سازمان و خنثی‌سازی شایعات بد علیه سازمان  از وظایف روابط عمومی است. فعالیت‌های روابط عمومی یک سازمان، اعم از برگزاری سمینار و فعالیت‌های مذهبی می‌بایست در راستای محقق شدن اقتدار آن سازمان انجام پذیرد.
دکتر نجاریان اهداف روابط عمومی معاونت غذا و دارو را ارتقای کیفیت و سرعت و کمیت فعالیت‌های جاری و پیش‌بینی‌شده روابط عمومی، توسعه ارتباطات رسانه‌ای، توسعه ارتباط مردمی و تکریم ارباب‌رجوع، تقویت ارتباطات و همگرایی درون‌سازمانی و توسعه ارتباطات برون‌سازمانی، گسترش پژوهش و تحلیل محتوا در حوزه روابط عمومی و تقویت مطالعات افکار عمومی، تقویت فرهنگ اسلامی و گرامی داشت مناسبت‌های ملی – مذهبی، معرفی به‌موقع توانمندی‌ها و دستاوردها، توسعه و ساماندهی نظام اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی، توسعه و تقویت شبکه روابط عمومی، فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی سلامت، توسعه و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین روابط عمومی و توسعه منابع و توانمندسازی نیروی انسانی روابط عمومی عنوان کرد.
توضیح اینکه در این مراسم، رابط روابط عمومی معاونت غذا و دارو خدیجه آب پر از سوی دکتر کریمی ریاست دانشگاه مورد قدردانی قرار گرفت.

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر