محتوای خبری معاونت غذا و دارو

گرامیداشت روز جهانی کارگر در معاونت غذا و دارو

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: مراسمی به‌منظور قدردانی از همکاران واحد خدمات و مهمانداری معاونت غذا و دارو هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگربرگزارشد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، مراسمی به‌منظور قدردانی از همکاران واحد خدمات و مهمانداری معاونت غذا و دارو هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور دکتر حاجی محمودی معاون غذا و دارو، دکتر نجاریان مشاور اجرایی و مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو، مهندس کاظمیان رئیس اداره امور عمومی، همکاران زیرمجموعه خدمات معاونت غذا و دارو علی درویش متولی مسئول واحد خدمات، عباس زاده، ناموری، ظهرابی، مرادی، قشقاوی، قیامتی، سعیدی فر، تکلو و مفخمیان روز یکشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ۹۵ در سالن شورا معاونت غذا و دارو برگزار شد.
ابتدا دکتر حاجی محمودی ضمن تبریک این روز از زحمات همکاران واحد خدمات حوزه غذا و دارو تشکر و قدردانی نمودند
در ادامه دکتر نجاریان نیز این روز را به همکاران تبریک گفته و برای آنان آرزوی سلامتی و تندرستی کردند؛ همچنین مهندس کاظمیان با ذکر حدیثی از پیامبر اعظم (ص) این روز را تبریک و از حضور اثربخش این عزیزان در مجموعه معاونت غذا و دارو قدردانی کردند.
در ادامه این نشست کارکنان، به‌طور مستقیم پیشنهادها و درد و دل‌های خود را با معاون غذا و دارو در میان گذاشته و پاسخ‌های خود را دریافت کردند. علی درویش مسئول واحد خدمات نیز با سپاس از همکاران خود و مدیران معاونت غذا و دارو جهت برگزاری این مراسم تشکر نمودند. در ادامه برنامه کارت تبریکی همراه با شاخه گل و هدیه از طرف معاونت به این عزیزان تقدیم شد.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *