محتوای خبری معاونت غذا و دارو

گشت نظارتی کارشناسان معاونت غذا و دارو در ایام نوروز

کارشناسان نظارت بر مواد غذایی، آرایشی وبهداشتی و آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در ایام نوروز از واحد های تولیدی، کارخانجات، فروشگاه های مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ با آغاز تعطیلات نوروزی، تشدید نظارت و بازرسی از واحد های تحت نظارت این معاونت در دستور کار قرار گرفت.

کارشناسان نظارت بر مواد غذایی، آرایشی وبهداشتی و آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو تهران در ایام نوروز از واحد های تولیدی، کارخانجات، فروشگاه های مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی بازدید کردند.
گفتنی است: در این بازدیدها کارشناسان به بررسی صحت و سقم برچسب اصالت اقلام سلامت محور موجود، بررسی محصولات و جمع آوری اقلام مشکوک به قاچاق، بازدید از کارخانجات برای پیگیری فعال بودن خطوط تولید و حضور مسئول فنی و مدیر کارخانه و تنظیم گزارش درصورت غیر فعال بودن و یا عدم حضور مسئول فنی کارخانه پرداختند.
همچنین یک کارشناس مستقر در واحد نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی برای پیگیری امور مربوط به مراجعین و رسیدگی به شکایات احتمالی و یک کارشناس مستقر در آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی برای دریافت نمونه های ارسالی و انجام آزمون های درخواستی حضور داشتند.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر