محتوای خبری معاونت غذا و دارو

استقرار غرفه معاونت غذا و دارو تهران در سومین نمایشگاه دارو و صنایع وابسته (ایران فارما)

غرفه معاونت غذا و دارو تهران با هدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسپ اصالت کالا و با محوریت تشخیص اقلام سلامت محور اصیل و تقلبی (قاچاق) در سومین نمایشگاه دارو و صنایع وابسته برپا شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی غذا و دارو: غرفه معاونت غذا و دارو تهران با هدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسپ اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت محور اصیل و تقلبی (قاچاق) از یکدیگر و نمایش آثار هنری هنرمندان کشور در زمینه گرافیک، اینفو میشن و  کاریکاتور با حضور معاون غذا و دارو تهران صبح روز سه شنبه 21 شهریور 96 در محل مصلی تهران برپا شد.
همچنین در افتتاحیه این نمایشگاه دکتر اصغری معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، دکتر کبریایی زاده رییس سندیکای واردات دارویی، دکتر برندگی مدیر کل امور دارو و مواد مخدر و دکتر دارایی مدیر کل آزمایشگاه کنترل مواد غذایی سازمان غذا و دارو، دکتر همتی معاون غذا و دارو تبریز، دکتر پیر صالحی و جمعی از کارشناسان و صاحب نظران با حضور خود ضمن افتتاح؛ از غرفه معاونت غذا و دارو تهران که در نمایشگاه برپا شده بازدید کردند.
توضیح اینکه بازدیدکنندگان از این غرفه با پرسش و پاسخ از کارشناسان مستقر در غرفه و با شرکت در مسابقه ای با عنوان اصیل بخریم و بازدید از آثار هنری گرافیست ها هدیه ای با عنوان یاد بود دریافت کردند.

 

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر