محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به همت معاونت غذا و دارو

برگزاری جلسه آموزشی در بخش داری چهاردانگه

جلسه آموزشی باهدف افزایش آگاهی عموم مردم در خصوص آشنایی با خوددرمانی و فرآورده های تراریخته توسط معاونت غذا و دارو برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، در این جلسه آموزشی دکتر پریا عطایی کارشناس دارویی این معاونت در خصوص خوددرمانی و اهمیت آن در سلامت جامعه به ارائه مطالبی پرداخت.
وی به تعریف خوددرمانی، انتخاب صحیح از داروها توسط افراد برای درمان بیماری‌ها یا علائم آن پرداخت و گفت: خوددرمانی،  انتخاب و استفاده از داروها توسط افراد برای درمان بیماری‌ها یا علائمی است که خود فرد تشخیص داده است.
کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو در ادامه به علائم و نشانه‌های خطر که نیاز حتمی مراجعه به پزشک دارد اشاره کرد و به پیامدهای منفی خوددرمانی در این خصوص پرداخت.
دکتر عطایی افزود: برای مشاوره تلفنی با دکتر داروساز می‌توانید با مراکز اطلاعات دارویی سیزده آبان با شماره ۸۲۱۰۱ و یا اطلاعات دارویی وزارت بهداشت به شماره ۱۴۹۰ تماس بگیرید.
در ادامه مهندس غزال یحیی پور کارشناس مواد غذایی معاونت غذایی به معرفی محصولات تراریخته پرداخت و گفت: درج برچسب تراریخته به صورت تراریخته یا اصلاح ژنتیکی شده بر روی این محصولات نیز اجباری شده است.

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *