محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به همت معاونت غذا و دارو

تشکیل جلسه فرهنگی بسیج معاونت به مناسبت ایام دفاع مقدس

در آستانه فرا ایام دفاع مقدس و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر و ایام محرم‌الحرام اعضای بسيج معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ساختمان شماره 2 جلسه فرهنگی بسیج برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، جلسه فرهنگی بسیج معاونت به مناسبت ایام دفاع مقدس و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر و ایام محرم‌الحرام اعضای بسيج ساختمان شماره 2 و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه فرهنگی بسیج در 4 مهر 96 در محل سالن شورای معاونت برگزار شد.
همچنین این مراسم با حضور حجت اسلام موسوی دکتر نجاریان مسئول روابط عمومی و مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران و اعضاء بسيج ساختمان شماره 2 معاونت غذا و دارو (پايگاه شهید دکتر علیرضا کاظمیان)، برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم دکتر نجاریان ضمن خوش‌آمد گويي و خیرمقدم و تسلیت ایام محرم و هفته امربه‌معروف نهی از منکر گفت: يكي از وظايف مهم بسيج در طول دوران مختلف انقلاب حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن در همه عرصه‌های مختلف است و با توجه به شرايط كنوني كشور وظايف اين نيروي پشتیبان مردمی در مراکز درمانی و خدمات‌رسانی کشور از اهميت بيشتري برخوردار است.
همچنین حجت اسلام حاج موسوی در ادامه افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر کاری است گروهی، که این کار در درازمدت می‌تواند تأثیر گزار باشد. به‌عنوان‌مثال: باید کاری را برای مدت یک سال به‌صورت گروهی در نظر داشته باشیم تا بتوانیم با نتیجه‌ای خوب آن را به ثمر برسانیم.
وی تصریح کرد: همان‌گونه که شیطان آهسته بر وجود انسان رخنه می‌کند؛ آدم‌ها را نیز به‌تدریج می‌توان هدایت کرد.
گفتنی است، در پایان این جلسه ضمن مشورت و پاسخگویی در خصوص موضوع پیشنهادی امربه‌معروف و نهی از منکر، با حاضرین در جلسه مقرر شد؛ تمامی کارکنان به مدت یک سال در خصوص موضوع غیبت در طول دوران خدمت خود در ادارات یکدیگر را تشویق به منع غیبت در میان خود بنمایند.
در ضمن یاد آور می شود این جلسات ماهی یک بار بنا به مناسبت های مختلف برگزار می شود و مقرر گردید در جلسه بعدی هر یک از مدیران قسمت های مختلف پایگاه بسیج شهید کاظمیان شرح وظایف مربوط به فعالیت خود را بیان نمایند.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر