محتوای خبری معاونت غذا و دارو

تقدیر رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از معاون غذا و دارو دانشگاه تهران

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تلاش های بی دریغ و ستودنی معاون غذا و دارو دانشگاه در امر برقراری غرفه های فرهنگی در طول مسیرهای راه پیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو: سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی حکمی از از تلاش های بی دریغ و ستودنی معاون غذا و دارو دانشگاه در امر برقراری غرفه های فرهنگی  در طول مسیرهای راه پیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن قدردانی  نمود.
متن این حکم به شرح ذیل است:
سرکار خانم دکتر منان حاجی محمودی زیدعزه
معاون محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران
سلام علیکم
با حمد خداوند متعال و سپاس از عنایات حضرت ولیعصر(عج) در طلیعه چهارمین بهار عزت و شرف، در مقطعی حساس و سرنوشت ساز، مردم بصیر و شرافتمند ایران اسلامی با حضور وصف ناپذیر، تماشایی و ستودنی خود در راه پیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، باردیگر با خلق حماسه ای اعجاب انگیز، برگ افتخار ماندگاری را بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار تاریخ ام القرای جهان اسلام افزودند. سپاس خداوندی را که مردمی این چنین متدین، و لایتمدارو حماسه آفرین، لبیگ گویان و گوش به فرمان رهنمودهای گهربار امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) پاسخ قاطعی به یاوه گویی دشمنان داده و با شور و شعور در پاسداشت ارزش های والای انقلاب اسلامی که برگرفته از سرشت فاطمی است، در هندسه نوین قدرتف برای ملت های مسلمان و ستمدیده جهان، طراوت و نشاط انقلابی گری را به ارمغان آوردند و خون تازه ای به رگ های پیکره نظام اسلامی بخشیدند.
به این وسیله از تلاش های بی دریغ و ستودنی جنابعالی و سایر همکاران محترم  در امر برقراری غرفه های فرهنگی و غیره  در طول مسیرهای راه پیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن که به این راه پیمایی با شکوه، نشاط و طراوت خاص بخشیده بود، صمیمانه قدردانی می نماید.
از درگاه خداوند سبحان، موفقیت روزافزونتان را در سایه سار ولایت و ائمه معصومین (علیهم السلام) و در ظل توجهات حضرت ولیعصر ( عج) مسئلت دارد.
و من الله توفیق
سید محسن محمودی
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران
 


کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر