محتوای خبری معاونت غذا و دارو

جلسه هماهنگی اولین همایش ملی برند و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد

با هماهنگی معاونت غذا و دارو و معاونت پژوهشی دانشگاه، جلسه‌ای باهدف مشترک حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، به دنبال برگزاری اولین نشست روسای واحدهای دانشگاهی همایش ملی برند و شرکت‌های دانش‌بنیان، اولین جلسه کمیته علمی همایش ملی برند و شرکت‌های دانش‌بنیان در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.
حاضرین در این جلسه در خصوص محتوای همایش و هم‌چنین ارائه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به بحث و گفتگو پرداختند و مقرر شد در همایشی که در روزهای 16 و 17 آبان 95 در محل ساختمان مرکزی دانشگاه برقرار می‌ شود، به موضوعات پرداخته شود.
دکتر منظم مدیر توسعه فناوری دانشگاه، بابیان اینکه دانشگاه بهترین بستر برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی ایده است ادامه داد: اکثر شرکت‌های دانش‌بنیان به حمایت نیاز دارند و در بحث حمایت مالی، با توجه به شناختی که از سرمایه‌گذاران داریم اطمینان داریم این قشر می‌تواند با افزایش حمایت‌های خود از این شرکت‌های دانش‌بنیان، گام مهمی در دستیابی کشور به توسعه همه‌جانبه بردارد.
دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و داروی دانشگاه، ضمن تشکر از توضیحات کامل دکتر منظم گفت: ارتباط با صنعت و دانشگاه دراین چندساله خیلی پررنگ‌تر شده است.
وی دستیابی جوامع و کشورها به پیشرفت همه‌جانبه را درگرو تجهیز به علم و فنّاوری عنوان کرد و افزود: مشتاقیم که از محصولات داخلی و دانش‌بنیان استفاده کنیم و در این امر مهم نیاز به حمایت و اعتماد در بین دو طرف لازم و ضروری است.
توضیح اینکه این جلسه با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، دکتر منظم مدیر توسعه فناوری دانشگاه، دکتر طاووسی، از اعضای هیات علمی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت، دکتر تهمینه اکبر زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، مهندس درویش مسئول تجهیزات پزشکی معاونت، مهندس کاظمیان مسئول امور عمومی معاونت روز 5 آبان 95 در محل سالن شورای معاونت برگزار شد.
خبر و عکس: خدیجه آب پر

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر